Colo-Colo fundado el 4 de abril de 1988 y registrado en el Suomen Palloliitto en 1992. El Club tiene abierta sus puertas a todos. Nuestra finalidad es crear un Club de Futbol organizado y competente, donde podamos disfrutar del deporte y de actividades en común, sintiendonos en un ambiente amigable y respetando a todos sus componentes.

Football Club Colo-Colo was founded on 4 April 1988 and registered in Suomen Palloliitto in 1992.

President: Miika Latva
Other board members: Christian Allardt, Elmeri Laakso, Kalle Nummelin and Krister Wennerqvist

Bank Account: FI57 8000 1970 5215 64
Email: colocolo(piste)hki(miuku)gmail(piste)com

Public Space: https://drive.google.com/drive/folders/0B6fJp9b38WgERjJpYXVjV1E1ZzA?resourcekey=0-6qivAIAocuV6zEoMMkWhtg&usp=share_link

Laji Jalkapallo ja futsal
Kotipaikka Helsinki
Sarja football 5 div. / futsal 4.div
Jäseniä 44
Joukkueella ei ole julkisia tapahtumia. Ole hyvä ja kirjaudu sisään nähdäksesi tapahtumat.

Kommentti tapahtumaan

Futsal Team ilmoittautui in
Kirjaudu sisään lukeaksesi viesti.
Lue loput viestit